Web Moravec Company
Jsme rodinná firma specializující se na správu nemovitostí, finanční služby a realitní činnost. Naším cílem je poskytovat spolehlivé a profesionální služby s důrazem na individuální přístup ke každému klientovi. Díky našemu týmu se neustále rozvíjíme a hledáme nové kolegy, kteří by s námi chtěli růst a přispět k dalšímu úspěchu naší společnosti.
Do našeho kolektivu přijmeme nového kolegu nebo kolegyni na pozici ÚČETNÍ.
Náplň práce:
Sestavení účetní závěrky pro SVJ (Společenství vlastníků jednotek).
Výpočet mzdy zaměstnanců pro SVJ a vedení mzdové evidence a výkaznictví.
Kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence.
Zpracovávání účetních dokladů.
Spolupráce s daňovým specialistou.
Vedení jednoduchých přehledů, statistik a evidencí.
Fakturace.
Vedení pokladny, včetně vystavování účetních dokladů o příjmech a výdajích peněžních prostředků.
Vyúčtování záloh za služby.
Co vám nabízíme:
Jistotu a zázemí stabilní a rozvíjející se firmy, po roce smlouvu na neurčito.
Firemní akce a teambuildingové aktivity.
Možnost částečně pracovat z domova (home office).
Flexibilní pracovní dobu (pevná a pružná část).
Příspěvek na stravování.
Odpovídající platové ohodnocení, po úplném zapracování 40 000 Kč
Co požadujeme:
SŠ/VŠ vzdělání.
Požadujeme pokročilou znalost MS Office (Word, Excel) a schopnost efektivně využívat všechny nástroje v praxi.
Zodpovědnost, samostatnost a aktivní přístup.
Výborné organizační schopnosti.
Trestní bezúhonnost.
Příjemný písemný i mluvený projev.
Řidičský průkaz skupiny B výhodou.
Praxi v oboru, zkušenost v účetním softwaru výhodou.
Máte-li zájem o tuto pozici zašlete nám prosím životopis na e-mail: taptuchova@moraveccompany.cz.